Wednesday, 12 October 2011

Perpindahan..

Mlm tadi saya berpindah rumah..nak dijadikan citer..pindah umah kat taman yg sama jer..kih2.. tgh2 pindah tu..bawak la sekali ampaian jemuran baju yg beroda tue..setiap kali jalan mesti ada jer pakaian yg jatuh..tp ada sorg mamat tu x mgaku yg jatuh tu die punyer..hamboih agak2 la kecik kot..x kan la saya punyer kan..last2 mgaku juge la die punyer..agak2 kamu apakah itu??kih2..sensored..so dah pindah sumer2 ill be staying here for 2 months before moving again to Bertam..mmg idup ni satu persinggahan je kan??sekejap kat trgganu,sekejap kat KL sekejap kat selangor,sekejap kat p.Alam sekejap kat kuala berang.. tibe masa kite akan berpindah..begitu juge halnye dgn dunia..lepas abes rezeki kite kat dunia ni,kite akan berpindah ke alam lagi satu..so kat sana pule kite akan amik rezeki kite..samaada rezeki kite kat sana best atau tidak semuanya bergantung pada kasih sayang Allah... Yang penting kite kena selalu berpindah n berhijrah dr yg buruk kepada baik.. mcm jemaah tabligh,lepas 3 hari pindah route tp x de org nk ikut keluar..kih2..


Sekadar gambar hiasan... Sumber: http://keranacinta.files.wordpress.com/2009/12/hijrah.jpg

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates