Monday, 10 October 2011

Antara kawan2 yg susah senang bersama...


Bersama budak sabah..really survivor.. nama die si haili..kih2.. Seorang yg berjaya dalam apa jua yg dilakukan namun saya dah cakap.. ur path n my path r different..ur path mesti byk cabaran n my path is really smooth..kih2..n he admit it coz he is a survivor...El..


Ha..ni pule..tgk mata die tu..mmg menyakitkan hati kan..kih2..inilah yg selalu bergaduh ngan saya..apa yg saya ckp mesti dibangkang n apa yg die ckp mesti saya pule x setuju..masing2 x sekepala..tp usaha ugama yg menyatukan kami..hehe..itu lah liey


Ha yang ni pule saya boleh describekan sbg misteri, bernama nabil..kite x tahu apa yang dipikiri nyer..walopun kite mencube menerangkan sesuatu dgn penuh perhatian dan bersemangat..last2 die akan tanya "Apa ko ckp tadi??"


Ha..yg tgh tu si safrizal..suke betul die pukul curi kat bontot saya mlm2..sifat sfrizal ni suke marah..tp lepas dah marah mesti die x sng duduk n p minte maaf ngan saya mlm tu jugak.. yg hujung sekali tu si nizam.. yg ni no komen la..nanti kena marah pule saya sbb sy skrg bekerja bersama beliau..

Sebenarnye banyak lagi kawan2 saya tp antara mereka semua, kami berenamlah yg banyak susah senang bersama..saya syg sumer kawan2..so jgn ada yg terasa ok.. kalo saya ada masa nk juge sy upload gambar2 kamu tp terlalu ramai.. 

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates