Wednesday 30 May 2012

Rindu satu ayat yg nampak simple tp bukan mudah hadapinya

Salam.. Kawan2 yang saya hormati sekelian..

Pertama sekali maaflah sekejap tulis,sekejap x tulis..saya masih lagi dlm proses kuruskan badan.. walopun x kurus2..nak wat cmne..sekjap diet sekejap x diet... skrg bulan Rajab..jom la pose ramai2..dapat pahala..saya ada satu citer..pertama sekali..saya sedih sgt sekarang..saya ada ramai je kawan kat sini..tp sikit2 saya akan teringat kawan karib saya ketika belajar dahulu..yerlah banyak perkara yang kami lakukan bersama..kalo g sungai ke,gi makan ikan bakar ke, even g makan KFC pun teringat kat depa..apalah yang depa buat sekarang yer??harap2 mereka semua baik2 sahaja... dtglah Penang ni...

Kedua,nak dijadikan citer,baru2 ni ada sorg budak telah add saya dalam FB.terkejutnye saya..yerlah manakan tidak..saya ingat student saya..rupe2nye bakal student saya..mcm mana die dapat akaun FB saya pon x tahulah..tapi yang pastinya.. die ni fresh SPM..dah siap ada goal utk belajar..bagus betol budak2 zaman skrg wat research..yerlah zaman IT ni mudah jer nk dapatkan maklumat..zaman saya, saya sendiri pon x tahu kursus apa yang saya amik.. Dulu amik Diploma Teknologi Makmal Perubatan.. saya mati2 ingat jadi pembantu makmal kat sekolah..saya x nak.. siyesly..pastu mak saya suruh saya g jugak..barulah tahu ianya merupakan bidang professional..

Ketiga,saya rindukan bekas2 student saya di kuala Berang, tempat pertama saya mengutip pengalaman sbgai pensyarah..dan saya sentiasa doakan mereka..entahla diorg ni ingat lagi ke x kat saya ni.. Pastu bekas student saya di Bertam..Memorinyer..mungkin saya ni sukar melupakan seseorang..sbb tu pas abes form3..it takes me 2 years to be healed from missing my friends... skrg teringat juge cume x de lah sampai sedih2...wahahaha..

Keempat,im always missing my mothers n kalo baru lepas balik dr umah,mesti saya akan homesick balik.. Tapi family i can always meet them..n one thing i realize is that no matter where u go.. after somehow ur family will be with u for ur entire life.. other people will come and dissappeared but not ur family..

Yang saya paling rindukan sekarang is my best2..best2 best2 friend.. si maily, si norni, si pajeli, si saf.. mai god... please do visit me here...

Gediknyer gambar ni.. 

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates